Arrenquen els casals d’adults a Rubí!

Carnestoltes Rubí

El passat mes de febrer l’oci i el lleure a Rubí han estat ple de novetats! Fa unes setmanes us vàrem informar del naixement del projecte de dissabtes per infants i adolescents a Ca n’Oriol, i amb molta il·lusió ens complau presentar-vos la creació del nou casal d’adults per a participants majors de 18 anys. Fet que ens enorgulleix, ja que assolim la nostra fita d’estendre l’oci i el lleure adaptat a totes les franges d’edats de la població rubinenca.

Casal de adults Estel RubíAquest projecte té seu a les instal·lacions d’APDIR (Associació de persones amb diversitat intel·lectual de Rubí) i les seves activitats es desenvolupen tots els dissabtes de 17:00 a 20:00h a més d’una excursió mensual els diumenges al mati.

Des de l’equip de monitors tenim dos objectius clars:

• Fomentar i augmentar la xarxa social dels participants mitjançant col·laboracions amb altres entitats o grups de l’associació.
  • I, adequar les activitats que es desenvolupin durant el casal entorn als seus interessos i necessitats per tal d’assegurar que l’oci i el lleure que es realitzi, sigui un espai només fet per a ells.

Els nostres adults ja han dit la seva i us assegurem que es un grup ben actiu! No només volen fer nous amics, sinó que també volen fer un munt de sortides ja sigui a Rubí, Terrassa, Sabadell, Sant Cugat o Barcelona.

Si el que voleu és no parar quiets i sortir de la rutina, aquest és el vostre grup! Nosaltres ja hem anat al teatre, a la rua de carnestoltes,…i només acabem de començar!

El número de participants creix cada setmana, t’apuntes a viure noves experiències i a formar part de la nostra família?Casal adults Rubi Estel