Casal de setmana santa

Casal Semana santa 2017 estelSetmana santa és una setmana de vacances i de descans, però l’Estel mai para… Durant aquests 4 dies hem realitzat un munt d’activitats: de moviment, sortides, jocs, música, tallers manuals i sobretot una mona de Pasqua…

A primera hora dedicaven una estona a esmorzar i a compartir experiències i històries per així conèixer els nous companys i companyes. Després el grup es dividia en dos, un marxava a passejar per l’entorn: el centre, Parc Sant Jordi, Roc Blanc i plaça de la Xemeneia, coneixent i descobrint espais impressionants de la nostra Terrassa.

casal semana santa 2017 associacio estelL’altre grup es quedava al casal realitzant tallers manuals relacionats amb la primavera: una flor amb sal pintada, un conill de llana, un punt de llibre, aprofitant que estem al mes del llibre i la rosa… Per després realitzar jocs amb pilota, memoris gegants, endevinalles, etc.

associació estel semana santaPer acabar el casal van realitzar una mona de coca i xocolata… ummm boníssima!!!

associació estel semana santa 2107A la tarda, després d’un merescut descans hem ballat, vist una pel·lícula, jugat al parxís, al dominó i hem realitzat un campionat de WII.

Però també hem aprofitat per prendre el sol tan bo que ha fet durant aquests dies.