Casal de Nadal a Ca n’Oriol 2017

Durant les dues setmanes de vacances de Nadal, s’ha portat a terme el casal d’hivern a l’escola d’EE Ca n’Oriol, organitzat per l’Associació l’Estel on 12 infants i adolescents han gaudit d’un munt d’activitats, juntament amb 6 monitors i monitores.

Les activitats han girat entorn a aquesta època de l’any, però no només coneixent el que fem en el nostre entorn, sinó que també hem pogut conèixer les diferents formes de viure el nadal arreu del món. Per exemple a Austràlia, celebren un nadal a les platges, ja que allà es troben en ple estiu. També hem realitzat sortides al centre de Rubí, i així veure la pista de gel, la fira dels reis i tota la decoració del centre.

Durant aquest casal hem pogut treballar objectius com millorar la psicomotricitat fina a partir de la realització de tallers manuals, la coordinació corporal amb jocs tradicionals i gimcanes, i amb les sortides hem pogut aprendre com anar en el bus públic i caminar pel carrer, a part de conèixer el nostre entorn durant aquesta època tan bonica d’any.

En definitiva, ha estat una experiència molt enriquidora i molt divertida on hem pogut gaudir de la companyia dels nostres companys d’escola però també ens hem retrobat amb amics d’aquest estiu.