Col·labora

Com a voluntari/voluntària

Per què?

El voluntariat és una base imprescindible dintre de l’Associació l’Estel. Et necessitem per a mantenir i portar a terme totes les activitats i programes. El voluntariat ens ajuda a ser més forts i enriqueix l’entitat. Si realment ho desitjes, no ho pensis i posat en contacte amb nosaltres. Dintre de l’Associació l’Estel podràs:

• Col·laborar i ajudar a portar a terme les activitats amb els usuaris i usuàries
  • Acompanyar en les sortides dels grups de lleure
  • Anar de colònies durant l’estiu

Quantes hores al mes?

La teva dedicació dependrà del temps que desitgis i puguis dedicar a venir a donar-nos un cop de mà. La freqüència pot ser setmanal, mensual o esporàdica.

Què oferim al voluntariat?

• Assegurança
  • Assessorament
  • Reconeixement a través d’un certificat de voluntariat
  • Col·laboració en el cost de les despeses de desplaçament

Què es demana al voluntariat?

Per nosaltres, els valors del voluntariat han de ser:

• Constància
  • Compromís
  • Serietat
  • Implicació
  • Esforç

Com a soci/sòcia col·laborador

Vosté pot ser soci/socìa col·laborador/col·laboradora de l’entitat, aportant mensualment una petita quota econòmica per recolzar el nostre projecte social. Posis en contacte amb nosaltres al telèfon 637770218 i l’informarem de la quota mensual de soci/socìa col·laborador/col·laboradora.

Com alumne en pràctiques

L’Associació l’Estel pot tutoritzar les pràctiques d’alumnes. Realitzar les pràctiques a una entitat donen la possibilitat als alumnes d’aplicar els coneixements i competències adquirides durant el desenvolupament de les accions formatives en un context laboral real i amb l’objecte d’adquirir referents professionals que els permeti i faciliti afrontar amb èxit, una inserció i immersió en el mercat de treball actual.

Les pràctiques es formalitzen mitjançant un conveni de col·laboració (no és un contracte laboral) que no suposa cap obligació de contractació ni de remuneració.