Comencem nous cursos a Rubí

terapia-ocupacional-rubi

L’ Apdir (Associació de persones amb diversitat intel.lectual de Rubí) ens ha convidat a poder gaudir de les seves instal·lacions per tal de poder oferir activitats a la localitat rubinenca.

Així doncs des d’aquest mes de novembre hem començat a oferir tallers i activitats a la seva seu els matins dels dimarts i dijous. On els participants poden gaudir de les activitats de:

• Passatemps
  • Danses
  • Piscina
  • Taller de cuina
  • Jocs
  • Manualitats
  • Sortides

Podeu accedir a la programació al següent link: Veure programació

associacio-estel-rubiLa vinculació entre les dues entitats va més enllà de la cessió de l’espai, cessió de la qual estem enormement agraïts, i ambdues entitats inicien conjuntament la redacció de diferents projectes per tal de donar serveis de qualitat a les persones amb diversitat intel·lectual de Rubí, com per expemle el casal d’estiu a Ca n’Oriol el proper juliol 2017.

Estem molt contents d’aquest nou camí que obrim a Rubí i tota la gent maquíssima amb la que estem compartint aquesta nova experiència.

Si ets de Rubí i vols gaudir d’uns matins diferents contacta’ns!

Una resposta a «Comencem nous cursos a Rubí»