Concert Andy & Lucas a benefici de l’associació L’Estel

Andy & Lucas | CONCERT BENÈFIC A BENEFICI DE L’ASSOCIACIÓ L’ESTEL | PRESENTACIÓ NOU DISC: “NUEVA VIDA”

50 Primeres a 10€ // Entrada Anticipada: 12€ // Meet & Greet: 30€

L’Associació l’Estel – Associació pro persones en risc d’exclusió social és una entitat sense ànim de lucre que duu a terme un projecte relacionat amb el benestar personal i social per a persones en risc d’exclusió social (especialment al col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual/diversitat funcional) i per a les seves famílies. El nostre projecte té com a missió principal millorar la qualitat de vida, la salut, l’autonomia i la normalització dels col·lectius en rics d’exclusió social atesos mitjançant la creació d’un espai d’interrelació i diferents programes d’activitats i recursos.