Fem Festa Terrassa

fem-festa-terrassa

Aquest dissabte vam inaugurar un nou projecte que portàvem mesos cuinant. Cada segon dissabte de més (des de Octubre fins Juliol) la Sala de Festes Fred Astaire (Carrer de Sant Francesc 52, Terrassa) obrirà les seves portes de 16h a 20h per oferir sessions de discoteca i de karaoke al col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual/diversitat funcional.

L’estrena dissabte passat va ser un èxit rotund amb la participació de més de 70 persones i diferents entitats que van venir amb la millor de les energies a ballar i afinar les seves cordes vocals al karaoke aquells. També vam comptar amb la visita de l’alcalde de Terrassa Jordi Ballart al qual li estem agraïts juntamen als seus companys d’juntament pel suport oferit.

Cal destacar el paper de la Sala de Festes Fred Astaire i la seva absoluta col·laboració en el projecte, esperem que aquest exemple sigui motivador per altres empreses i doni peu a més sinergies amb el nostre col·lectiu cara al futur.

Si voleu fer-vos a la idea de com ens ho vam passar podeu veure el vídeo de Canal terrassa i la crónica del Diari de Terrassa als quals agraïm la seva cobertura.

Si voleu Assistir:

L’Associació l’Estel coordinarà l’assistència i l’aforament a través dels telèfons 637770218 – 637666498 i del seu email info@associacioestel.com.

Les entitats que vulguin assistir-hi, amb els seus respectius grups, hauran de comunicar el número d’assistents previstos a la sessió. També cal dir que cada entitat tindrà control sobre el seu grup. Si ets un cuidador, tutor o familiar d’una persona amb discapacitat intel·lectual tens dues opcions:

1. Si el participant NO ve acompanyat per un familiar/tutor/cuidador, caldrà posar-se en contacte prèviament amb l’Associació l’Estel per informar, coordinar i autoritzar l’assistència dels vostres familiars i/o tutorats; d’altre banda,
  2. Si el participant ve acompanyat per un familiar/tutor/cuidador no caldrà avisar, només informar a l’entrada.

El preu de l’entrada serà 6 euros, no obstant l’entrada serà gratuïta per als acompanyants, cuidadors o monitors. L’accés inclou una consumició il·limitada de begudes sense alcohol i pica pica.

Anima’t hi ha alguna cançó que t’egradaria escoltar? Deixa un comentari.