Visitem el monument a Colom

visita-colom-associacio-estel

El diumenge 12 de març vam visitar el monument a Colom, tot un emblema de la ciutat de Barcelona que moltes vegades cau en l’oblit dels ciutadans locals.

Ja a la seva faldilla vàrem contemplar la seva estructura impressionant i els enormes lleons negres que protegeixen l’estàtua. Però el plat fort va ser pujar al mirador i gaudir de les seves vistes.

associacio-estel-colomQue on està el mirador? doncs a la mateixa estàtua, si t’hi fixes, a la part de dalt, es veu una petita plataforma protegida per miralls a la qual s’accedeix a través d’un diminut ascensor on només hi cabíem 3 persones.

associacio-estel-monument-colomUna vegada a dalt les vistes són impressionants. Es pot contemplar gran part de Barcelona, identificar els seus monuments i tenir una vista privilegiada del port.

Després d’una experiència tan maca i aprofitant el bon temps poc usual en aquestes dates, vam aprofitar per berenar i passetjar bora el mar, on vam poder sentir la brisa, escoltar les gavines y gaudir de la presència del mar.